Wycieczka w Pieniny

W dniach 8 – 10 maja 2023 klasa 4 a wraz z wychowawcą Panią Anną Grochal oraz z Panią Magdaleną Pstrusińską udała się na wycieczkę. Pierwszego dnia zwiedzaliśmy piękny Zamek w Niedzicy oraz płynęliśmy statkiem wycieczkowym Harnaś po zalewie Czorsztyńskim. Główną atrakcją wycieczki okazało się przybycie do Gościńca H.A.T.A. na nocleg. Kolejny raz przedstawiciele naszej szkoły mogli przekonać się o serdeczności Państwa Heleny i Stanisława Szewczyków oraz o pysznym jedzeniu jakie serwują.

Spędziliśmy tam cudownie czas na dyskotece, ognisku i aktywności fizycznej. Następnego dnia wyjechaliśmy do słonecznej Szczawnicy. W planach mieliśmy wyjazd kolejką na Palenicę, spacer po uzdrowiskowej miejscowości wzdłuż potoku Grajcarek oraz pięknego Dunajca. Odwiedziliśmy również Pawilon Pienińskiego Parku Narodowego, gdzie poznaliśmy jego historię oraz charakterystyczną roślinność i zwierzęta tego wspaniałego zakątka Polski. Ostatni dzień również obfitował w atrakcje. Byliśmy w rezerwacie przyrody Wąwóz Homole, gdzie po sforsowaniu mnóstwa metalowych stopni ukazał nam się malowniczy widok na Małe Pieniny. To był cudowny czas, pełen śmiechu i ludzkiej życzliwości. Dziękujemy wszystkim, dzięki którym nasz wyjazd był naprawdę wyjątkowy.